Hans en Peter ontvangen lintje!

Het heeft Zijne Majesteit de Koning behaagd om dit jaar maar liefst twee leden van onze vereniging te benoemen tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau.
Peter Kaak en Hans Schennink ontvangen de Koninklijke Onderscheiding voor hun grote verdiensten voor de Gendtse muziekvereniging. Beide muzikanten zijn ruim 50 jaar als lid verbonden aan St. Caecilia en zijn op dit moment actief bij zowel het harmonieorkest als de slagwerkgroep. Daarnaast hebben ze vele jaren als bestuurslid bijgedragen aan de ontwikkeling van de vereniging.
Buiten het spelen bij de eigen vereniging wordt, indien nodig, ook bijgesprongen bij andere muziekverenigingen in de regio.
We zijn bijzonder trots op deze twee iconen van onze vereniging en we feliciteren deze twee rasechte muzikanten dan ook van harte met het welverdiende lintje!

Posted in Uncategorized.