Zaterdag 1 april a.s. start kaartverkoop Maestro concert Gendt

Harmonie St. Caecilia Gendt organiseert op zaterdagavond 10 juni a.s. het Maestro concert in zaal Providentia in Gendt.

Tijdens dit concert gaan vier bekende Gendtenaren (Goewan Wiecherink, Simone Rooding, Guido Lenting en Mireille Mom) op geheel eigen wijze het harmonieorkest en de slagwerkgroep van St. Caecilia dirigeren. Een deskundige jury en het aanwezige publiek zullen daarna de beste Maestro van Gendt kiezen.

Op zaterdag 1 april a.s. start de voorverkoop voor dit bijzondere concert. Entreekaarten zijn verkrijgbaar bij Haarstudio Simone (Wilhelminastraat 1), WijnZinnig Gendt (Dorpstraat 34) en The Readshop Viergever (Julianastraat 2).

Koop snel uw kaarten, zodat u verzekerd bent een fantastische avond met prachtige muziek en natuurlijk de vier kandidaten die gaan strijden om de titel “De beste Maestro van Gendt”!

Posted in Nieuws.