Vernieuwde donatieactie

Afgelopen jaren zijn leden en vrijwilligers van Harmonie St. Caecilia  bij de inwoners van Gendt langs geweest voor de jaarlijkse donatieactie ten behoeve van de Gendtse muziekvereniging. De financiĆ«le bijdrage is hard nodig om de vereniging in stand te houden in deze moeilijke tijden. Kosten voor opleidingen, instrumenten en dirigenten worden steeds hoger.

De huidige maatregelen tegen de verspreiding van het Coronavirus stellen de harmonie niet in staat om dit jaar de donatieactie uit te voeren zoals voorheen.

Hierdoor is St. Caecilia genoodzaakt geweest om uit te zien naar andere passende mogelijkheden.

Gelukkig is er een oplossing gevonden:
Alle inwoners van Gendt ontvangen een brief, waarin gevraagd wordt om St. Caecilia financieel te steunen. Dat kan dit keer digitaal gebeuren.
In de brief worden de mogelijkheden om een bijdrage te leveren uitgelegd.

Bestuur en leden van Harmonie St. Caecilia Gendt hopen wederom op de steun van de Gendtse gemeenschap, zodat Gendt verzekerd blijft van muzikale klanken.

Alvast heel hartelijk bedankt voor uw steun!