Vacature dirigent B-Slagwerkgroep

Vacature dirigent m/v B-Slagwerkgroep St. Caecilia Gendt – Gelderland

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste dirigent voor de B-slagwerkgroep van Harmonie St. Caecilia Gendt.

De B-Slagwerkgroep bestaat uit 9 jeugdige slagwerkers met veel talent. De opleiding wordt verzorgd door een vakkundige leraar.
De B-Slagwerkgroep repeteert elke woensdag van 19.00 uur tot 20.00 uur in Gendt.

De vereniging bestaat uit een harmonieorkest, Little Caecilia, De A-Slagwerkgroep en de B-Slagwerkgroep.

Voor de B-Slagwerkgroep zijn wij op zoek naar een inspirerende dirigent die met ingang van 1 februari 2019 de groep de komende jaren kan begeleiden en motiveren. Met jouw enthousiasme en kwaliteiten hopen wij de komende jaren te kunnen groeien in kwaliteit en ledenaantal.

Wat vragen we van jou?

– Diploma dirigent slagwerk
– Brede muzikale interesse
– Kennis van ongestemd én gestemd slagwerk
– Je bent inspirerend en initiatiefrijk
– Je combineert discipline en besluitvaardigheid met ruimte voor humor en spontaniteit
– Je bent beschikbaar voor het dirigeren van concerten
– Je toont actieve betrokkenheid bij de gehele vereniging en denkt mee over het ontwikkelen van ledenwerving etc.

Wil je meer weten over onze vereniging?

Kijk dan op www.harmoniegendt.nl of bezoek onze Facebook-pagina https://www.facebook.com/HarmonieGendt
Ook zijn er opnames van onze optredens op Youtube te vinden.

Heb je interesse?

Stuur een beknopte motivatie en je CV naar secretariaat@harmoniegendt.nl .
Na de selectie omvat de sollicitatieprocedure minimaal een gesprek met twee bestuursleden en een proefdirectie.

Geïnteresseerd in deze vacature? Neem dan contact op met A. Berns via onderstaande contactgegevens:

E-mailadres: secretariaat@harmoniegendt.nl
Telefoonnummer: 06-23759617

Kijk voor meer informatie op de website www.harmoniegendt.nl

Posted in Nieuws.