St. Caecilia Bruist!

Harmonie St. Caecilia is klaar voor een nieuw jaar vol muzikale uitdagingen. De Gendtse muziekvereniging zal ook in 2020 weer veelvuldig van zich laten horen tijdens evenementen in Gendt en ver daarbuiten.
Vorig jaar heeft de vereniging besloten om een nieuwe muzikale weg in te slaan en louter nog concerterende optredens te gaan verzorgen, zonder daarbij de activiteiten in Gendt te vergeten.
Daarom zult u St. Caecilia de komende tijd vaak tegen komen tijdens optredens in het dorp. Via de (social) media zullen wij u op de hoogte houden waar en wanneer de harmonie op zal treden.
Te beginnen op donderdag 2 april in de theaterzaal van Providentia tijdens Gendt Bevrijd, een bijzonder herdenkingsconcert ter gelegenheid van het feit dat Gendt 75 jaar geleden werd bevrijd.
We hopen u op dit concert, maar zeer zeker ook tijdens de andere optredens dit jaar, te verwelkomen.

Posted in Nieuws.