Nieuwe dirigent harmonieorkest

Harmonie St. Caecilia Gendt heeft Olaf Baeke aangesteld als nieuwe dirigent voor het Harmonieorkest.
Olaf is geboren in Oudenaarde (België) op 24 juni 1972.
In 1998 is hij afgestudeerd aan het Rotterdamse Conservatorium op klarinet bij Walter Boeykens (docerend en uitvoerend musicus). Daarnaast heeft hij in 2005 zijn HAFABRA-directie diploma (Bachelor) gehaald bij Gerrit Fokkema.

Olaf heeft ervaring met verschillende soorten orkesten (Harmonie- en Fanfare orkesten, Big-Band en orkesten met symfonische bezetting).

De afgelopen jaren heeft Olaf mooie projecten mogen dirigeren en leiden. Denk hierbij aan de Schilderijen tentoonstelling van Modest Mussorgsky, het concert Carmina Burana in samenwerking met het Gelders Opera en Operette Gezelschap, een klassiek concert met solo-trompettist André Heuvelman en een Benefiet concert in samenwerking met Friends For KIKA.

Naast het dirigeren geeft Olaf les op klarinet en saxofoon.

We wensen Olaf veel succes en plezier bij Harmonie St. Caecilia Gendt.