Najaarsconcert op 5 november a.s.!

Zaterdag 5 november a.s. organiseert Harmonie St. Caecilia Gendt weer haar inmiddels traditionele en drukbezochte Najaarsconcert.
Tijdens het concert zal een grote diversiteit aan muziekstijlen gepresenteerd worden door alle vier de onderdelen van de Gendtse muziekvereniging: de St. Caecilia Kidz, de Jeugdslagwerkgroep, het Harmonieorkest en de Slagwerkgroep.

Het concert zal geopend worden door de St. Caecilia Kidz, het opleidingsorkest van de harmonie. De jonge muzikanten zullen met enkele, goed in het gehoor liggende, melodieën gegarandeerd de harten stelen van de aanwezigen.
Daarna volgt het optreden van het Harmonieorkest, dat dit keer voor het eerst tijdens een officieel concert onder leiding zal staan van de nieuwe dirigent Peter Spierings uit Schijndel. Op het programma staan bekende werken, die jong en oud zeker zullen waarderen. Een populair programma van hoog niveau!

Na de pauze wordt het programma vervolgd door de Jeugdslagwerkgroep o.l.v. Martijn Reulink. De jeugdige slagwerkers zullen laten horen dat het hedendaagse slagwerk meer inhoudt dan op één enkele trommel spelen.
Het concert wordt afgesloten door de Slagwerkgroep, die onder leiding van dirigent Casper Traa een vernieuwend programma zal uitvoeren, waarbij het publiek ogen en oren tekort zal komen.

Het belooft een prachtige muziekavond te worden!

Het Najaarsconcert vindt plaats op zaterdag 5 november a.s. in de theaterzaal van Providentia, Dorpstraat 5  te Gendt en begint om 19.30 uur. De zaal is open om 19.00 uur.
U bent van harte welkom!