Kerstconcerten 22 en 23 december

Op 22 en 23 december a.s. zullen er twee unieke concerten plaatsvinden in de R.K. Kerk te Gendt.
Right Direction Music, Koor Lef, Slagwerkgroep St. Caecilia Gendt, Gemengd Koor Jubilate en het Harmonieorkest St. Caecilia Gendt gaan er twee onvergetelijke avonden van maken.

Vrijdagavond 22 december is er een informeel Kerstborrelconcert met medewerking van Koor Lef, Right Direction Music en Slagwerkgroep St. Caecilia Gendt.
Zij zullen individueel en gezamenlijk optreden.
Een gezellig concert onder het genot van een hapje en een drankje.
Een luchtige opmaat richting Kerstmis.
De toegang is gratis!
Je bent van harte welkom!

Zaterdagavond 23 december is er een Kerstconcert met medewerking van Gemengd Koor Jubilate en Harmonie St. Caecilia Gendt.
Zij zullen individueel en gezamenlijk optreden.
Het wordt een prachtig Kerstconcert met vele bekende en minder bekende Kerstmuziek, waarbij het Kerstgevoel zeker aanwezig zal zijn.
Vooraf is er een kopje koffie, na afloop is er ook warme chocolademelk en glühwein.
De toegang is gratis!