Kersenfeestconcert was top!

St. Caecilia Gendt verrast bezoekers tijdens Kersenfeestconcert

Zoals u wellicht al heeft gelezen of gehoord, is Harmonie St. Caecilia een nieuwe weg ingeslagen.
De Gendtse muziekvereniging heeft ervoor gekozen om alleen nog maar concerterend op te treden.
De leden van St. Caecilia willen graag muziek maken, maar marcherend door de straten trekken was niet de grote wens van de leden. Het verzorgen van (thema)concerten zal vanaf nu de grootste activiteit worden.

Het eerste concert “nieuwe stijl” is een groot succes geworden. Een druk bezette theaterzaal van Providentia, voor deze gelegenheid voorzien van professioneel licht en geluid, genoot van een Kersenfeestconcert met vele muzikale hoogtepunten.
Het harmonieorkest (o.a. Lady Gaga Dance Mix, Bon Jovi Rock Mix en Total Toto), de B-Slagwerkgroep (o.a. Walk like an Egyptian) en de A-Slagwerkgroep (o.a. Riddles en Arcade) lieten horen dat St. Caecilia Gendt tot veel in staat is. Ondersteund door gitaristen en een zanger werd het een gedenkwaardig concert.
Direct na het concert hebben zich al enkele nieuwe leden aangemeld. Een teken dat het nieuwe concept aanslaat.
Wil jij ook lekker muziek maken, zonder de verplichting van marcheren in een uniform, kom dan gezellig spelen als blazer of slagwerker bij St. Caecilia Gendt.
Het harmonieorkest repeteert elke maandag vanaf 19.45 uur en de slagwerkgroep elke woensdag vanaf 20.15 uur.
Alle repetities vinden plaats in de theaterzaal van Providentia, Dorpstraat 5 in Gendt.
Je kunt altijd even langs komen om een kijkje te nemen. De repetities starten weer eind augustus, na de zomervakantie.
Wil je meer informatie over St. Caecilia? Kijk dan op www.harmoniegendt.nl of stuur een mail naar secretariaat@harmoniegendt.nl