Fraai resultaat slagwerkgroep tijdens NK!

Slagwerkgroep behaalt fraai resultaat op NK Concertwedstrijden Slagwerkensembles

De slagwerkgroep heeft tijdens het NK Concertwedstrijden Slagwerkensembles in Assen een prachtig resultaat geboekt.

Op het kampioenenbal van het nationale slagwerk behaalden de Gendtse slagwerkers in de hoogste divisie een verdienstelijke vijfde plaats.

De nationale titel ging naar Slagwerkensemble Wilhelmina Delfzijl met het ongelooflijke puntenaantal van 97,33 punten

Het was in de eindrangschikking duidelijk dat in de hedendaagse slagwerkwereld de melodische slagwerkensembles de boventoon voeren.

De Gendtse slagwerkers namen als enig ongestemde slagwerkgroep deel aan de prestigieuze strijd om het nationale kampioenschap.

Posted in Nieuws.