Feestelijke presentatie nieuwe uniformen

Zondag 6 maart a.s. wordt voor Harmonie St. Caecilia een bijzonder feestelijke dag.
De gehele dag zal in het teken staan van het 80-jarig jubileum van de Gendtse muziekvereniging.

Om 10.00 uur vindt in de R.K. Kerk aan de Nijmeegsestraat een speciale Jubileumviering plaats. De viering wordt muzikaal opgeluisterd door de jubilerende Harmonie.

Hoogtepunt tijdens deze viering zal de feestelijke presentatie van het nieuwe verenigingsuniform worden.
De huidige uniformen dateren van 1993 en zijn dringend aan vervanging toe.

De Vrienden van de Harmonie, een groep enthousiaste vrijwilligers met hart voor St. Caecilia, heeft de afgelopen twee jaar door middel van ludieke acties, het benaderen van sponsors en het aanvragen van subsidies geprobeerd om de benodigde gelden bij elkaar te krijgen.

Mede door de fantastische steun van ondernemers en de Gendtse bevolking is het de Vrienden van de Harmonie gelukt om haar grote wens uit te laten komen. Een prestatie van formaat, waar de Vrienden van der Harmonie, maar zeker ook de gehele Gendtse bevolking trots op kan zijn!

Het nieuwe uniform zal tijdens de Jubileumviering gepresenteerd en tevens gezegend worden.
Iedereen is van harte welkom om deze viering bij te wonen.

’s Middags zal er tijdens de Jubileumreceptie gelegenheid zijn om St. Caecilia te feliciteren met haar 80-jarig bestaan. Natuurlijk zijn ook hier de nieuwe uniformen te bewonderen.
De receptie vindt plaats in de theaterzaal van Providentia, Dorpstraat 5 en begint om 15.00 uur.