Donatieactie 2021

Afgelopen jaren zijn leden en vrijwilligers van Harmonie St. Caecilia Gendt persoonlijk bij de inwoners van Gendt langs geweest voor de jaarlijkse donatieactie ten behoeve van onze vereniging.
In verband met het Coronavirus is er dit jaar, evenals vorig jaar, voor gekozen om de inwoners van Gendt middels een flyer te vragen om een financiƫle bijdrage. De flyer kunt u binnenkort in uw brievenbus verwachten.
Op de flyer wordt uitgelegd hoe u onze bruisende vereniging kunt steunen.
De toekomst biedt iedereen gelukkig weer wat meer perspectief en Harmonie St. Caecilia heeft weer enkele mooie activiteiten op de agenda kunnen zetten zoals o.a. een donateursconcert in november en een themaconcert in het voorjaar van 2022.
Daarnaast is de slagwerkgroep van onze vereniging uitgenodigd om Nederland te vertegenwoordigen tijdens het Wereld Muziek Concours in juli 2022 in Kerkrade.
U bent van harte welkom op onze activiteiten!
Wij hopen wederom op steun van de Gendtse gemeenschap, zodat Gendt verzekerd blijft van prachtige muzikale klanken.
Alvast heel hartelijk bedankt!!
Posted in Nieuws.